Zásady vrácení peněz
Zásady vrácení peněz a postup při reklamaci
I. Poškození zboží přepravou
V případě, že vám přišlo zboží od dopravce nějakým způsobem poškozené, postupujte prosím následovně, aby bylo možné reklamaci vyřídit efektivně a v zákonné lhůtě:
- Škodu oznamte co nejdříve: Neprodleně, ideálně do 24 hodin od převzetí, se obraťte na e-mail: info@wowsmile.cz.
- Zdokumentujte poškození: Pro urychlení řešení zašlete fotografie poškozeného obalu i samotného obsahu zásilky.
- Spolupracujte s dopravcem: Reklamaci je nutné uplatnit také přímo u přepravce (GLS). Prodávající není odpovědný za škody vzniklé během přepravy, ale celou situaci s Vámi rádi vyřešíme a budeme asistovat při komunikaci s přepravní společností.
II. Vrácení zboží (Odstoupení od kupní smlouvy)
Jako spotřebitel máte právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pro zboží z oblasti dentální hygieny a kosmetiky však platí zvláštní podmínky:
- Vrácení z hygienických důvodů (Ochrana e-shopu dle § 1837 písm. g): Zboží, které kupující vyňal z uzavřeného obalu a které z hygienických důvodů není možné vrátit (např. bělící pasty, korektory, ústní vody, zubní nitě), nelze vrátit. Tímto se prodávající chrání před zneužitím a zajišťuje hygienickou nezávadnost prodávaných produktů.
- Možnost vrácení: Zboží, u kterého nedošlo k rozbalení z původní hygienické fólie, obalu nebo pečetě, můžete vrátit do 14 dnů od doručení.
- Lhůta pro vrácení peněz (Doplněno dle zákona): Peněžní prostředky Vám za vrácené zboží a náklady na nejlevnější dopravu (pokud odstupujete od celé smlouvy) zašleme na účet bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od chvíle, kdy nám prokážete, že jste zboží odeslal/a zpět, nebo kdy zboží obdržíme.
- Náklady na vrácení: Náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu nese kupující.
III. Řešení sporných případů
V případě, že nám bude vráceno hygienické zboží, které bylo rozbaleno, bude spotřebiteli vrácena kupní cena snížená o náklady na náhradu škody (tj. náklady na likvidaci zboží, které již nelze prodat). O tomto postupu budete předem informováni.
